2012. szeptember 20., csütörtök

15.rész-Tovább kell lépni :/

HARRY:
Reggel megvártam ,hogy Grace is felkeljen.
-Harry ,hol van Westley -kérdezte kissé kábultan.
-Grace,te is tudod mi történt vele.:/ -magyaráztam el neki.
-Az nem igaz,mivel egy órája még itt volt és ....
-Biztos csak képzelődtél ..Majd próbáltam megnyugtatni ami elég nehéz feladat volt.
-Be akarok menni hozzá a kórházba most.!.jelentette ki határozottan.
-Grac te sem vagy olyan állapotban ,hogy be menj hozzá.
-Te ezt az egészet csak azért csinálod ,hogy távol tartsd Westleytől,hogy lehetsz ilyen undok?!Feltutod fogni,hogy haldoklik?!-mondta és magyarázkodásra már nem volt időm mert felfutott a fürdőbe és bezárta az ajtót.
-Grace Horras azonnal nyiss ki az ajtót.!
Furcsa volt,hogy elsőnek ki is nyitotta az ajtót.

GRACE:
Mikor a fürdőbe voltam eszembe jutott ,hogy ilyen állapotban Hazza nem engedne el,ezért próbáltam kicselezni.
Majd átöltöztem és lementünk együtt a nappaliba.
-Harry csinálnál nekem egy kis forrócsokit.?
-Persze ,2 perc és kész a Styles módra készített forrócsoki :)
Mikor elment a konyhába gyors kezembe kaptam a táskám és a cipőm majd kiosont a házból onnan egy ideig futottam ,utána pedig hívtam egy taxit aki bevitt a kórházba.
-Jó napot , Westley Evenshez jöttem melyik kórteremben találom.?-érdeklődtem a recepción.
-Máris megnézem.Meg is van ,de az úr az intenzíven van .Esetleg közeli hozzá tartozója.?
-Igen.
Majd felsiettem az intenzívre ,ahol egy védőruhát kellett felvennem.

HARRY:
-Grace kész a forrócsoki hol vagy.?.
Majd valahogy kezdett világos lenni,miért lett hirtelen olyan kedves.
-Lucy nem láttad Gracet.?
-Nem ,egész nap Niallt tanítottam főzni.
Gyors bepattantam a kocsiba és siettem amint csak tudtam a kórházba.
Mikor bementem az intenzívre Gract ott találtam Westley kezét szorongatva és sírva.
-Grace ,jól vagy.?
-Nem egyáltalán nem vagyok jól.Harry miért nem válaszol?!-majd a nyakamba ugrott.
-Mikor bejöttem mondott nekem valamit,majd azóta nem szólalt meg ,csinálj már valamit.!Kérlek.!-ordibált rám kérlelve.
Gyors hívtam az orvost akinek sikerült újraélesztenie ,azonban Westley kómába esett.
Kint a kórterembe megpróbáltam megbeszélni Gracevel az elmúlt napokat.
-Grac,mi ez az egész? Én nagyon szeretlek és ezért tudnom kell mi köt ennyire Westleyhez  ??
-Harry,.Az a srác akiről te így beszélsz egyszer megmentette az életem,én meg most lehet elvettem tőle ,.érted ezz.?-mondta zavarosan.
-Hogy-hogy.?Megmentette az életed ?Miről beszélsz??-dadogtam ki.
-Nem szeretek erről beszélni,majd talán ha kicsit megnyugszok elmondom.Okés.?
Majd átöleltem és megígértem neki ,hogy mindenben mellette leszek.
Telefonon megbeszéltem Leilával ,hogy egy ideig náluk alszok .És Lucy meg én mindig próbáljuk majd megoldani,hogy mellette legyen majd valaki.
Mikor már áthordtuk néhány cuccom,elhatároztam ,hogy megpróbálom felvidítani valahogy Gracet.
-Mi lenne ha elvinnélek valahova?
-Az jó lenne.-próbálta lelkesedéssel előadni.
Motorozni vittem,hogy kicsit segítsek neki megérteni és feldolgozni a volt barátjával történteket.
-Gyere itt egy sisak vedd fel ,majd indulás.!
-Hazza biztos ez.?-kérdezte nyugtalanul.
-Nem lesz semmi baj ,ha félni fogsz ölelj meg szorosan,bár azt ha nem félsz akkor is kell mert leesel.
-Ha-ha-ha.
Látszott rajta,hogy élvezi ezt az egészet , és kezd újra a régi mosolygós Grace lenni.
-Most egy kicsit megállunk pihenni.Gyere mutatok valamit.
Egy helyre vittem ahol épp virágoztak a kaktuszok (amik egy évben csak egyszer virágzanak)
-Nagyon aranyos vagy .-majd megpuszilt.
-Szeretném ha ugyanolyan lennél mint voltál mikor megismertelek.:) Az az élettel teli mosolygós lány aki bár szeret nyafizni de én már azt is megszerettem benne :)
-Szerinted leszek még ugyanaz.?-kérdezte szomorúan
-Biztos vagyok benne ,hogy minden a régi lesz.
-Egy sztárral járok,nem hiszem ,hogy valaha is visszatér a régi életem.
Gracere kacsintottam,hogy ideje már menni ;)
-Hogy túllépj ezen az egészen el kell menünk oda,ahol pár nappal ezelőtt a baleset történt.Képes leszel erre?
-Talán.
Mikor Grac meglátta a karamból helyét leugrott a motorról és odafutott.
-Ugye nincs semmi gond?-kérdeztem mikor megláttam ,hogy egy virágot rak le és mosolyog .
-Nincs semmi,.Westley azt akarta ,hogy boldog legyek.És én teljesítem a kívánságát.
Majd megcsókoltam .A kocsik pedig dudálni kezdtek és éljenezni. Teljesült Westley akarata...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése