2012. szeptember 18., kedd

12.rész-Újra együtt :)

GRACE:
Éjfél után mikor egy pillanatra felébredtem fura volt ,hogy Hazzát ölelgetem,hát lehajtottam a fejem és beletörödtem ,hogy biztos csak álmodok.Mikor már tényleg kiszenderült az álom kómából azt láttam ,hogy ott van a mellette lévő kisasztalon egy tálcán reggeli,a papírra írva pedig ,hogy "Jó reggel Grace,remélem jól aludtál".Mivel nagyon éhes voltam gyors megettem ,majd megköszöntem Harrynek.
-Köszii a reggelit,nagyon finom volt :)
-Nagyon szívesen-mosolyodott el

HARRY:
Egyszer csak azt vettem észre ,hogy Grac rohan a fürdő felé,ahol kulcsra zárta az ajtót.
-Mi a baj.?Jól vagy.?
-Igeen ,de most haggy lécci egy kicsit magamra...
-Majd ha elmondod mi bajod....-válaszoltam rá
Majd kinyitotta az ajtót és sírva borult a vállamra.
Fél óráig leöltünk a földre és az ölembe hajtotta a fejét és úgy sírt.Általában,nem szeretem ha egy lány hisztis,de ő más mivel még hiszen gyerek és ez hozzá tartózik a gyerekkorhoz.Meg sem szólaltunk.
-Harry haza akarok menni -mondta mikor már kicsit lenyugodott.
-Leilához.?-kérdeztem és bár nem örültem volna ha elmegy ,de reméltem mégis ,hogy igent mond,és nem máshova akar menni
-Nemm,Haza Magyarországba.:/-Mikor kimondta ezt a mondatot legszívesebben én is sírni kezdtem volna.De mivel az ő élete ,nem parancsolhattam meg ,hogy maradjon itt.
-Mégis mikor?!-próbáltam a legjobb semmilyen arckifejezésem mutatni.
-Minél előbb.Megkérhetnélek arra ,hogy felhívod a repülőteret.-mondta majd újra sírásba kezdett.
Mikor felhívtam ,próbáltam minél későbbre kérni időpontot ,a szobába azonban ott volt Grace is ,és hallotta .Ezért ma az idő eltolódás miatt éjfélkor indul a repülő.
-Mindent összepakoltál .?
-Igen,tudod a napokba már belejöttem.Meg Leilát is felhívtam ,mondta ,hogy ma jön haza ,úgyhogy előbb mielőtt kimegyek ,elmegyek hozzá elbúcsúzni.-kis mosoly jelent meg a sírástól piros arcán.
Mikor megjelent a hatalmas bőröndökkel és tudtam ,hogy most már nem fog visszajönni ,mint eddig ,akkor rosszul lettem,és tudtam ha kiviszem a reptérre nem tudok elbúcsúzni tőle.
-Figyelj,,nem baj ha Louis visz ki,mert nem vagyok valami jól.
-Persze,az is jó :/-láttam az arcán ,hogy csalódott ebbe a nyárba és bennem is.

GRACE:
-Na mehetünk.?-kérdezte tőlem Louis.
Harryre néztem,remélve ,hogy megpróbált azért mégis visszatartani.
-Igen,mehetünk-,sóhajtottam fel.
Siettem ki,és el se búcsúztam a Harrytől.A többiektől pedig már régen megtörtént a búcsú.
A kapunál Louis súgott valamit:
-Még meggondolhatod magad.
-Nem,már nem .:( -mondtam szomorkásan
A kocsiból láttam Harryt ,hogy az ablakba van és esetleg könnyezik.De mivel sírtam ,azt hittem rosszul látom.
-Akkor előbb elmegyünk a nagynénidhez.,és utána reptér .Jó lesz ugye.?
-Persze és köszi ,hogy elhoztál.:/
A Leilától való búcsú nagyon szomorú volt,hisz még csak nem rég ismertem meg.
-Mindjárt ,indul a repcsi..Hiányozni fogsz ám .-majd megölelt.
-Te is ,.Majdnem elfelejtettem itt egy levél Harrynek add át neki lécci ..
-Átadom.
Majd bemondták ,hogy a repülő 1 órával később indul.
-Jujj ,nekem fél óra múlva próbán kéne lennem ..Várj felhívom Liamet és megmondom ,hogy késni fogok.
-Nem kell ,nyugodtam menj elleszek itt én egyedül is.Oksii.?
-Rendben ,Okos legyél :)-mondta majd sietett el.

HARRY:
-Na,már a repülőn ül úton hazafelé .Úgye.?
-Nem egészen ,mert késik a gép,de mondta ,hogy nyugodtan elmehetek,Ja,itt egy levél neked küldi..
"Drága Harry
Nagyon fogsz hiányozni.Emlékszel mikor megláttad a naplómat.?Most itt hagyom ,ebből megtudod ki is voltam én .Kiskoromtól fogva írtam és most szeretném ha te folytatnád .:)
pussz:a te Graced
Úi.:Okos légy "
Gondoltam bele olvasok a rózsaszín naplóba ,és a lakatot felnyitva pont az utolsó lapon nyilott ki amin nagy betűkkel bele volt vésve.:"Szerettelek és szeretni is foglak"
Hirtelen összezavarodtam,majd beültem a kocsiba,és belehajtottam a gázba amennyire csak tudtam .A városba azonban dugó volt ,ezért egyszer kiszálltam a kocsiból és egy utcán talált biciklire felültem s így siettem a reptérre.
"A Magyarországra induló repülőgép,rögtön indul,kérjük fejezzék be a beszállást.'"-mondta be a hang.
Azt hittem minden el van veszve ,de akkor megláttam Graceit ,hogy épp fel akar szállni és utána ordibáltam :
-Graceeeeeeee.!!!!!!!!!
Majd hátranézett,de szerintem nem hitt a szemének.Odafutottam hozzá a tömegen áttörve és felemeltem:
-Nem akarom ,hogy elmenj -majd a vállamra borult és könnyezni kezdett.
-Biztoos.?-kérdezte bizonytalanul.
-Nagyon szeretlek.
-Jó,de akkor most Leilához vigyél ,mert holnap nem szeretnék máris pakolni ,ha összeveszünk,ami nálunk gyakori ;)
-Hát okéés rendben .Na gyere viszem a cuccod.-
Majd elindultunk,a kocsimhoz gyalog ami kisebb kerüléseket okozott ,az utazóknak...
Liam,Zayn ,Louis és Niall átmentek Leilához mikor meghallották a hírt .
-Ti most akkor újra együtt vagytok-.kérdezte Niall kíváncsian.
Gracere néztem ,és együtt mondtuk :IGEN.
Az biztos ez egy izgalmas újrakezdésnek bizonyul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése