2012. szeptember 27., csütörtök

29.rész-I'll take care of you

(Ma dupla rész mivel holnap szerintem nem tudom majd kiírni)
HARRY:
Sátorban aludni azért is jó ötlet,mivel Grace kicsit félős ezért sokszor meg kell ölelgetni,amit hát én szívesen megteszek..:DD
Reggel azonban nem találtam ott mellettem.
-Grace ,Grace.!-kerestem.
Nem válaszolt,azonban kint az udvaron megtaláltam amint a fűbe ül és egy papír van a kezében.
-Mit csinálsz kincsem.?-mentem odahozzá megpuszilni-
-Harold azt hittem azt a kincsem dolgot már megbeszéltük.
Próbáltam elvenni a kezéből a papírt amit végül sikerült.
Rajzok voltak ,volt rólam is pár.
-Ezeket te rajzoltad.?-kérdeztem meglepően.
-Igen.-mondta kicsit szégyenlősen.
-Gyönyörűen rajzolsz.:)
Rám mosolygott.
-Amúgy ha így elnézem magam,talán még magamnak is megtetszek.-mondtam majd elnevettünk magunk.
-Te kis egós.-nyögte ki Grace mivel a röhögéstől nem nagyon jutott szóhoz.
-Tudod  a banda miatt is sokszor vagyok ideges ezért néha kell egy kis nyugi ,ami ebbe a házba meg van.
-Adj egy papírt.
-Miért.?-nem értettem.
-Ha nagyon ideges vagy fogj a kezedbe egy papírt és tépd szét addig ameddig le nem, nyugszol hidd el beválik.Vagyis nálam mindig .
-Meg fogadom a tanácsod.Most pedig gyere menjünk nézzünk körül a környéken.
Az erdőbe mentünk kicsit kirándulni.
-Gyere mutatok egy helyet ,ami szerintem neked is tetszeni fog.-invitáltam Gracet.
Egy kis vízeséshez vittem.
-Ha ebbe a házba vagyok ide mindig eljövök.
-Olyan mint a mesékben.
-Tudom ezért csodás.Ha valamiben nem vagyok biztos az életben idejövök .
-Na és most miben nem vagy biztos.?-kérdezett Grac.
-Abba ,hogy helyes -e amit veled teszek.-válaszoltam szomorkásan.
-Nem értelek..
-Hát most minden rendben de ha majd visszaköltözök az igazi otthonodba ,én nem mehetek veled és te sem maradhatsz velem..De én akkor is vigyázni fogok rád megígérem.
Rám nézett majd átfutottunk a vízesésen egy kis barlangba.Csupa vizek lettünk,de akkor per/pillanat nem érdekelt ez.Ott egy ideig szótlanul ültünk egymásra nézve.
-Szerintem menni kéne ,mert kezd hűvös idő lenni és nem akarom ,hogy megfázz.
-Harry még itt vagyok,nem kell ennyire vigyázni rám. Nagylány vagyok már *-*
-Nem ,nálam te örökre kislány maradsz..:)
Majd újra futottunk és a vízben landoltunk.
-Lefröcsöltél,tessék.!:)-kiabálta Grac
Majd végülis estére csurom vizesen visszamentünk a házba ..
-Hazza mondanál nekem egy estimesét,ha már nálad annyira "kislány vagyok".
Elmeséltem neki egy történetet ami rólunk szólt,csak a neveket cseréltem ki...
A mese azonban hamarosan bővül, amit majd öregkoromba az unokáimnak elfogok mesélni ,hogy lássák mikor is voltam igazán boldog az életemben és mi is az az igaz szerelem... :** <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése