2012. szeptember 14., péntek

5.rész-Jupiii *.*

GRACE:
10 óra volt már amikor először kimentem a szobámból.Kócos hajjal ,piros arccal és elfolyt szemfestékkel ,,egy hálóingként használt pólóba.
-Mi történt .? -kérdezte Leila aggódva
Sokáig tartott míg elmeséltem neki,mivel a sírástól nem tudtam beszélni...
-Most szépen felmész a szobádba ,átöltözöl ,megfésülködsz ,lemosod a sminket stb...,és utána elmegyek egyet plázázni .! Okéé.?
-Reendbeen -próbáltam egy kicsit mosolyogni de ,szerintem nem igazán sikerült..
A fürdőszobába belenéztem egy tükörbe és a látványtól majdnem elájultam :(
Ezért gyors beleugrottam a kádba :) Mikor megcsörrent a telefonom :3
-Ajj,,ki lehet az :/ -gyors kiugrottam
-Ismeretlen szám .Hát oké :.
-Hallo,tessék :? :o
-Szia Harry vagyok csak azt szeretném megkérdezni van -e mára valami programod ?!
Vajon honnan tudta meg a számom .? na mind1 is :DD
-Őőőőő NINCS :)
-Akkor mi lenne ha délután mondjuk 3-ra mennék érted .? :)
-OKSII ,sziaa :)
Gyors elkészültem majd lesiettem a konyhába . :3
-Leila azt a plázát nem lehetne másnapra halasztani .?
-Dehogyisnem -mondta mosollyal a száján :)

HARRY:
-Naa elhívtad .? -kérdezte Louis
-AHHHHHHHHA  -énekeltem *.*
-Azért valaha bemutathatnád is :/ Különben hova mentek .?
-Úgy terveztem,hogy vidámparkba utána meg elhozom ide :DD
- :DD Na én mentem is készülődni .
-Ideje lenne ,mert te mire belövöd a séród több idő mint Grace elkészül xdd -Kiabálta nevetve utánam
-Ha-Ha Louis *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése