2012. szeptember 25., kedd

25.rész-Happy in time :)

HARRY:
Mikor Grace felébredt fura volt ,hogy még most is mosolyog és nem lehetett látni rajta azt ,hogy mi történt a napokba.
-Grac téged nem is zaklat fel ami történt.?-örültem de meg kellett kérdeznem.
-Minek legyek szomorú ,ami történt megtörtént kész.Ha most hónapokig siránkozok akkor se lesz jobb.:3
-Majd ezt el kell tőled tanulnom.
-Én tőled tanultam .:)-rám mosolygott.

GRACE:
Hazzának el kellett mennie a fiúkhoz ,én nem mentem vele mert szerettem volna kicsit Leilával lenni és persze Miát se akartam annyit magára hagyni.
-Grac csöngetnek.-ordibált fel az emeletre Leila,aki nem tudta volna kinyitni az ajtót aztán...
Mikor lesiettem egy futár állt előttem.:
-Jó napot,maga Grac Horras.?
-Igen,személyesen.
Majd átadott egy levelet és egy rózsaszín műanyag rózsát.
-Itt tessék aláírni.
Gyors aláfirkantottam majd elment.
-Harold,Harold már megint mit küldtél ..-mondtam mosollyal a számon,majd gyors megnéztem a levelet.
"Műanyag mivel az sosem szárad el ,ahogy én sem feledlek el soha...A te titkos hódolod.:**"
Ez a beszéd nem igazán Harrys beszéd de azért szinte biztos voltam benne ,hogy ő írta.

HARRY:
Próbáltam minél hamarabb visszamenni Grachez..
Gyors még fenn előkerestem a cuccaim közül egy dévédét ,majd mentem is.
-Köszi az ajándékod.-mondta majd megpuszilt.
-Fogalmam sincs miről beszélsz .-és tényleg nem értettem.
-Louis hív fel kell vennem .-folytattam.
Na ebből már megértettem Louis szerint az annyira romantikus lenne ha eljátszanám a titkos hódolót,ezért ő elkezdte és szeretné ha folytatnám.
-Mit nézünk .?-kérdezte miközben a körmét festette.
-Szerelmünk lapjai.
-Az jó ,Lucynak már pár hónapja mondom ,hogy megakarom nézni csak sosincs időm.Tudod most megölelnélek de nem tudlak.
-Már csak azért is.-majd odamentem .
-Harold Edward Styles miattad elkenődőt a körömlakkom,ezért még kapsz.-mondta dühösen.
A film közbe el fogyott pár 100-as zsepi,csoki és popcorn.
-Azért Harry remek van egy titkos hódolom :).-majd a kezébe fogta azt a virágot és megszagolta.
-Grace ez egy műanyag virág nincs szaga.-mondtam vigyorogva,majd megütött.
Egész éjszaka azon gondolkoztam mit küldjek neki másnap,amiben az én drága barátom Louis az éjszaka közepén segített...:)) Talán kicsit visszavágtam neki ezzel azzal ,hogy felébresztettem. He-he..Azért ez az ötlet tényleg jó , úgyhogy köszi Lou :**

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése