2012. szeptember 25., kedd

26.rész

GRACE:
Békésen aludtunk mikor valaki csöngetett.
-Ki lehet az ilyenkor?!-kérdeztem nyávogva
-Grac most ez te voltál vagy Mia nyávogott.?
-Jaj de vicces valaki,ha már ennyire jó kedved be van kinyithatnád az ajtót.
-Na majd de...
Dühösen néztem Hazzára.
-NYITOM.!!-kiáltottam az illetőnek.
Na már megint az a küldönc.
-Jó reggelt,elnézést a korai zavarásért de a feladó ragazkódott ,hogy siessek.
-Renden,semmi baj.Már megint egy csomag.?
Egy big csomag benne.:-egy óriási szív alakú párna+egy csoki+egy újabb levél
"Szívet a szívemnek .!
          UÍ:a te tkh."
-Ki volt az .?
-A postás -válaszoltam morcosan

HARRY:
Mivel annyira belejöttem ebbe a küldözgetésbe,gondoltam kigondolok még egyet.
Ezért felhívtam a szállítókat ,hogy mit hozzanak.

GRACE:
Véletlenül meghallottam,hogy Hazza rendelt valamit és mivel rájöttem ,hogy hazudott ezért gondoltam visszaadom neki.
-Hazza ,mondanom kell valamit.-szerintem jól tudok színészketni.
-Mit?!-nem ijesztegess mondta
-Szakítanunk kell mert már mást szeretek.
-Kit.?
-A titkos Hódolómat.
Hazza már könnyezni kezdett.
-Vagyis téged.Tudom ,hogy te vagy ,de szélhámos.
-Na ezt már visszakapod.De most adok valamit.
-Tessék,3 hete járunk *-*
-De gyönyörű gyűrű köszönöm :DD
Majd letérdelt és az ujjamra húzta.Utána pedig megöleltem.
Kicsit furi ,hogy Harry emlékezett rá..Én úgy gondoltam egy hét múlva ünnepelünk ,ezért még nem találtam ki a tökéletes ajándékot.Már 3 hét eltelt ...*.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése