2012. szeptember 13., csütörtök

2.rész-A búcsúbuli :)

Mikor felkeltem nem tudtam ,hogy most ez az egész álom vagy valóság,ezért rögtön kiszaladtam az anycimhoz . :3
-Jó reggelt álomszuszék :) készülj  mert még a buli előtt be kell csomagolnod a dolgaidat : ))
-őőőőőő hát okééé anyu :3
Majd megettem az állatkáim ,akiknek rögtön megtartottam búcsúbeszédemet amit mindig megtartok ha máshol leszek pár napig :3 bár most nem pár napról,hanem egy EGÉSZ nyárról van szóó .De ha minden igaz majd utánam jönnek kicsit később.
Majd megcsörrent a telómon az 1D-One thing :) szóval Lucy hív . :)
-Szia Luuuu :)
-Heloo, na segítsek csomagolni .?
-Köszii de már kész vagyok vele :) De azért átjöhetsz készülödni :)
-Rendben ,máris indulok :3
Majd letette...
Lucyval felvettük a legjobb rucinkat,megcsináltuk,egymás haját és egy közben nagyon jól szórakoztunk. :3
A buliba az összes osztálytársam ott volt és a végén együtt kívántak jó utat :DD
A legviccesebb rész az volt mikor Lucy az órási magassarkújába,egy nagyon-nagyot esett xdd Még saját maga is röhögött rajta :)
Mikor hazaértem csak átöltözni volt időm,mert indulnunk kellett :3 A kocsiban Lut találtam aki mint kiderült ő is kikísér a reptérre :DD jáájjj dejóóó
A reptéren mindenkitől elbúcsúztam,majd felszálltam a gépre :)
Egész úton csak OD számot hallgattam,és azon gondolkoztam vajon milyen lesz London és Leila nénikém...És ,hogy Lucy jóslata vajon igaz lesz -e ,és találkozok az 1D-vel  .? :**

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése