2012. szeptember 16., vasárnap

9.rész-Lényeg,hogy vele

HARRY:
Naa,eljött ez a nap is ,Gracenek vissza kell mennie a nénikéjéhez.Épp ezért kezdte összepakolni a dolgait,pedig már kezdtem megszokni ,hogy nem egyedül alszok .:/
-Harry ,most hívott Leila és azt mondta ,hogy nem tud még hazajönni ,a házba pedig ki kellett cserélni a lakatot a kertész pedig nincs ma ezért egy szállodába kéne vinned ... -,fejezte ki hosszan Grace
-Más ténnyel még nem akarod hosszabbítani .?Nem ám,addig pedig örülnék ha itt maradnál . :)
-Mondjuk akkor okéé :3
Majd elment újra kipakolni a cuccait ,nekem pedig fel kellett hívnom a menedzseremet ,aki megkért ,hogy egy ideig ne reklámozzam ,hogy van barátnőm ,mert így a csalódott tinilányok ezrei miatt,kevesebben veszik meg a CD-inket .Gondoltam ezt majd este  mondom meg Gracenek nyugodt körülmények között.

GRACE:
Megpróbáltam gyorsan újra kipakolni és elkészülni :DD
Mikor lementem Harry egy kicsit ideges volt,ezért úgy gondoltam rákérdezek miért .
-Mi a baj ?! :o
-Semmi,csak elgondolkoztam valamin.-mondta idegesen ,ezért inkább gondoltam hagyom a dolgot.
-Mi lenne ha este tartanánk egy hatalmas medence partit.?-kérdezte ,feloldva a helyzetet.
-Az jó lenne.-de meghívhatnánk mondjuk másik barátaidat is .:DD
-őő inkább máskor .-nem értettem a viselkedését ,hiszen 5 perce még olyan boldog volt.
Mivel a fürdőruhámat ,a másik házba hagytam ,hívtam egy taxit és elmentem gyors venni egy cuki kis fürdőrucit. :3
Este is nagyon meleg volt,ezért jól jött Harry medencés ötlete.
Bár többnyire vagy a szélén maradt Zaynnel vagy egy kicsikét mentem csak be ,mert nem vagyok valami nagy úszóbajnok.
-Grace ,kitaláltam egy tervet .-mondta vigyorogva Zayn.
-Na és mi az .?-kérdeztem vissza
-Nagyjából tudsz úszni,úgye .?
-Ahha :)
-Játszdd el ,hogy fuldokolsz ,és Harry beugrik majd kiment :3 ilyenkor mindig boldog mert egy igazi szuperhősnek képzeli magát xdd
-Na ,ha ez felvidítja ,hát oksii .:)
A terv sikerült és nagyon romantikus volt amikor Harry kimentett ,de a végén mégis rájött az egészre mikor Zaynnel elnevettük magunkat . :3

HARRY:
Örültem ,hogy Grace kezd összehaverkodni a srácokkal.A parti után gondoltam elmondom azonban neki az egész dolgot.
-Figyu,mondanom kell valamit . :/
-Nyugodtan-és ott volt az arcán a szép fog ki villantos mosoly .
-Sz-ó-v-a-l a menedzserünk azt akarja ,hogy még egy ideig ne nagyon reklámozzam a kapcsolatunkat,vagyis a következő cédénkig.-nyögtem ki az elején lassan majd versenyautó gyorsasságon.
Az arcán nem tudtam kiolvasni semmit,és egy ideig megszólalni se szólalt.
-Tudod ilyenkor az a legjobb megoldás ,hogy igazából se legyen -mondta szomorkásan. :/
Nem szerettem látni amikor úgy néz rám .Majd ma már harmadszorra felment összepakolt hívott egy taxit és elment valahova.Gondolkodtam ,hogy utána szaladok,de inkább hagytam.

LOUIS,ZAYN,LIAM,NIALL:
Mindannyiunk számára rossz volt azt nézni ,hogy Harry semmi mást sem csinált hanem csak a konyhába ült boxerben és csokit zabált.Főleg Niallnak aki elől megette. Ezért felhívtuk London összes szállodáját ,hogy ott van -e Grace.Kb. a 100 hívásra megtaláltuk.
-Harry itt a címe a szállodának ahol Grace van .Menj kérj bocsánatot .:)-mondtuk betanulatlanul ,de mágis egyszerre.
-Hiába,utál engem.-mondta tömött szájjal.
Majd mikor Niall meglátta ,hogy a kedvenc csokiját megette Harry dühösen odaszólt .
-Azért egy próbát megér.

HARRY:
Gyors lemosdottam,elkészültem ,majd elindultam a megadott címre .Ahol a portás egy telefon elvégzése után Grace lakosztályába azt mondta ,hogy nincs itthon.Tudtam ,hogy ott van ,ezért leültem a várakozóba.Rövidke 2 óra múlva Grace le is jött.
-Kisasszony esik az eső ,adhatok esetleg egy esernyőt .?-kérdezte tőle a portás ,udvariasan.
-Köszönöm szépen ,de nem kérek ,szeretek az esőben sétálni.-mondta és próbált valami mosolyt csalni az arcára-
Csak akkor ismertem rá a hangjára,mikor kiment a szállodából,ezért utána futottam,ki az esőbe.
Épp egy taxiba készült beülni ,de utána ordibáltam.
-Grace.!
Ő meghallotta és megkérte a taxit ,hogy várjon 5 percet.
-Mi van.? kérdezte kissé flegmásan
-Nem érdekel a menedzserem meg senki ,hogy mit mond...-kezdtem mentegetőzni .
Talán 20 perc múlva már kezdett meglágyulni.Vagyis azt hittem.
-Na én most mentem,szia Harry.
De mielőtt beült volna a taxiba eléje futottam és megcsókoltam.Majd kezdett elállni az eső,és előbújt a szivárvány.:)
-Na ,akkor visszajössz hozzánk.?
-Igen de negyedszerre egy nap nem szeretnék csomagolni.-nevette el magát.
Majd visszamentünk a villába ,ahol a fiúk örömteljesen fogattak minket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése