2012. szeptember 14., péntek

4.rész-A baki ...

Másnap szintén korán kellett kelnem mivel el kellett készülnöm egy városnézegetésre+2 napot kihagytam a naplómból,amit meg kellett írnom :) pedig este későn feküdtem le ,mivel Lucynak el kellett mesélnem az egész sztorit... :p
-Mi a baj .? -kérdezte Leila
-Nem tudom mit vegyek fel ://
Majd Leila összedobott nekem egy egyszerű de mégis cuki összeállítást .:)
Csöngettek , Harry volt ,kicsit korán érkezett ,de szerencsére már kész voltam...Kezében pár óriási lufival és egy plüssmacival <3 *-*
-Indulhatunk ? :)
-Persze :D
Majd végig néztük egész Londont .Már csak az 2012-es olimpia helyszíne és a London Eye hiányzott *-*
-Naa, üljünk fel rá - kérlelt Harry
-A-a nem szeretnék utána meg rosszul lennék stb...
-Rendben ,de akkor ígérd meg ,hogy a nyár alatt egyszer majd még felülsz velem rá ... :3
-Mondjuk,,oksii :/ :)
Késő volt már amikor Harry visszavitt a házunkhoz,,mivel kissé félek a sötétben ezért bekísért az ajtóig ..
Mikor azt láttam,hogy közeledni próbált ,nem tudtam megmozdulni ,és ijedtemben elővettem a táskámban lévő kis sprét és ráfújtam az egészet ,szerencsére nem lett semmi baja ,csak illatosan büdös lett .
-Óóóóó ne haragudj ,majd sírva beszaladtam a házba ... :/
Egy ideig a szobám ablakából figyeltem őt ,hogy mikor megy el ,ami bele tartott egy időbe :(
Egész éjszaka a tőle kapott macimat ölelgettem ...Vajon ez a kis bakim után ,látom még valaha .?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése