2012. szeptember 19., szerda

13.rész-A meglepetésvendég

HARRY:
Aznap Graceiknél aludtam,mivel sokáig ott maradtam és mikor menni akartam Leila mondta ,hogy maradjak ott éjszakára.Nem igazán tiltakoztam az ötlet ellen.:)
Grac elég sokáig aludt ,én nem sokat de mégis kipihentem keltem hisz egész éjszaka őt néztem és ez felfrissít.
-Nem tudod milyen nap van ma .?-kérdeztem
-őőő  dee,szerda és és és meg van ,19-ike.
-Jaajjj,mára nagy  jelmeztbált szerveztünk..Kb. már 1 hónapja el mentek a meghívók.
-Segítek akkor megszervezni a bulit ,oksii:D
-Azt már rég megcsináltuk ,de a jelmezeink még mindig nincsenek megtervezve:/
-Akkor ma én leszek az öltöztető :) Hívd át a srácokat.-
Mikor átértek megbeszéltük a fiúkkal ki-minek öltözik.
Niall-krumpli.valahogy sejtettem már az elején xd
Liam-kanálnak,,(kicsit furii jelmez de ragaszkodott hozzá)
Zayn-nyomozónak
Louis-egy hatalmas répának
én :Harry-pedig egy cuki kandúrnak..
-Na ,Grac te minek öltözöl majd fel .?
-Épp az a baj ,hogy nem tudom :/-mondta elszomorkodva
-Öltözz be Hamupipőkének,hogy éjfélkor elhagyd a cipőt én meg megtaláljam :)
-Harry,azért ezt nem vártam tőled :) Meg van a remek ötletem *.* Juppi-á-lé
-És minek .?
-Meglepetésssss :DD
Majd dühösen próbáltam nézni rá,de nem sikerült ,amiből egy fura arckifejezés lett.Majd átmentünk hozzánk.

GRACE:
Meg van a remek ötletem :pizsis lány leszek.
Mikor Hazzáék elmentek a jelmezekért,én is kezdtem készülődni.
Feltupíroztam a hajam ,hogy kócosnak tűnjön,felvettem egy mamuszt és egy macis rózsaszín pizsit..
-Csodás *-*
Kicsi púdert még feltettem ,hogy álmosnak tűnjek,ja és kezembe vettem a macis táskámat...:DD
Mivel a srácok nem vittek kulcsot ezért nekem kellett kinyitnom az ajtót..Mikor kimentem bámulva néztek rám.
-ez nem Hamupipőke,pedig Hazza a kocsiba egész végig azt magyarázta,és már felkészültem a jelentre -mondta Louis szomorkásan
-pizsiissss lány vagyok -válaszoltam úgyanazzal a hangsúllyal ;)
-Igeen ,méghozzá egy csodás pizsis csaj -mondta Harry
Este rengeteg vendég érkezett.Hazza próbált bemutatni a barátainak.
-Jaajj ,Harry kérlek ne fuss el.-
-Nemm értem.
Majd egy kutyának öltözött emberre mutattam.
-Minyáuuuuu-nyávogott hozzá majd elnevettük magunk.
Mikor már nagyon hangos lett a buli ,felmentünk a szobájába.
-Hazza,szeretnélek jobban megismerni *.*-
-Én is téged.:)
-Harold odaadtam a naplóm azt elolvasod esetleg és megtudsz mindent..
-Tudom ,dee..Jó elmondom.Eldöntöttem ,hogy ne hiányozz majd annyira nyár után akkor fogok olvasni belőle minden nap egy fejezetet.Kiszámoltam és pont nyárra fogy el :)
-Ez jó ötlet..De te is írj majd bele :)-fura volt belegondolni ebbe az egészbe :/
Majd Niall lépett be :
-Óó megzavartam valamit.? Mert szerintem most gyertek le mert kezdődik a jelmezes felvonulás.
-Egy perc-mondta Harold
-Te,Harry Niallnek ,nem kéne egy barátnőt keresnünk olyan magányosnak tűnik.
-Szerinted én nem próbáltam már.? vagyis a srácok, én magamnak kerestem inkább .-javította ki  magát.
-Dee neked már van ,.úgye.?-Harryre néztem
-Te kis butus  :) Persze ,hogy van -rám mosolygott,majd megpuszilta homlokom.
És lementünk a felvonulásra.
Az egész este csodálatos volt.Utána a takarítás már nem annyira.
Mikor már majdnem készek voltunk ,valaki csöngetett.
-Vajon ki lehet az .?-kérdezte Liam.
-Kinyitom:!-ordibáltam a ház egyik sarkából a másikba.
Mikor kinyitottam az ajtót nem hittem a szememnek,hogy kit látok...
FOLYTATÁS...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése