2012. szeptember 14., péntek

6.Rész-Minden jó ,ha a vége jó :)

GRACE:
Mikor a hajat sütöttem be ,a tükör előttazon tanakodtam,hogy vajon kezdtem e belezúgni Hazzába ..És hát a válasz : Jaaa :)
Nem tudtam hova megyünk ,ezért egyszerűen felhúztam egy csőfarmert egy hosszított lila pólóval és egy rózsaszín tornacipőt.A táskámból kivételesen kivettem a sprét a tegnapi után :)
Pontban 3kor jött értem Harry .
-Szia :) Na és hova megyünk .? kérdeztem hatalmas vigyorral a számon :)
-TITOK :) vagyis vidámparkba utána meg majd meglátott :)-mondta majd rám kacsintott ;)

HARRY :
Nagy nehezen rávettem Grészit , hogy üljünk fel a hullámvasútra ahol egész végig fogtam a kezét.
A dodzsembe pedig együtt vezetünk , pár nagyobb koccanással :) Mikor Grace beleesett egy kis halastóba :)
-Jól vagy .? Úgye nincs semmi bajod ?!
-Nekem nincs de neked mindjárt lesz xd :mondta nevetve és mikor kiakartam segíteni berántott magához :)
-Naa ezt még visszakapod .! Majd kimásztunk a vízből ,.(szerencsére meleg volt és nem fáztunk...

GRACE:
Nagyon izgultam ,mivel nem tudtam hova megyünk még :) Majd beszélltunk a kocsiba .Majd Harry beállította a Momenset amit mindketten ordibálva énekeltünk :DD
Harryék közös házába mentünk ami óriási volt :) Bemutatott Liamnek,Niallnek,Zaynnek és Louisnak is .Nagyon szimpinek tűntek .
-Harry szerintem nekem mennem kell ,mert Leila már vár :/
-Óoo de kár -sóhajtotta fel :/
Kifelé megkaptam az ígért medencébe lökést ,ahol mindketten a vízben landoltunk .
Egész végig csak mosolyogtam mikor Harry közelebb jött (Közelebb mind a WMYB-be Madisonhoz)
és megcsókolt.Mivel nem akartam ,hogy megbántson később,ezért gyors kimásztam akaratlanul utána ordíbáltam "Hogy hagyjon békén " majd hívtam egy taxit :'(
Este volt már és már megint nem tudtam aludni.Mikor az éjszaka közepén hangos zenét kezdtem hallani ...
-Már megint ki ez a hülye ,aki nem hagy aludni -.-* -mondtam magamban .
Majd kimentem az erkélyre gondoltam megnézem .Harry volt az a bandával .
-Eljött szerenánozni,jaj de cukii *.* Most mit csináljak ,lemenjek vagy nem .?
Végülis lefutottam hozzá és a karjaiba ugrottam ,majd megcsókolt és dadogva megkérdezte ... :)
-L-e-n-é-é-l a  b-a-r...
-Ezt inkább hagyd abba  lécci ,amúgy igen szeretnék :) <3 - szakítottam közbe :)
NAA VÉGÜLIS NAGYON JÓL SIKERÜLT EZ A NAP MINDEGY IS HISZ  MINDEN JÓ HA A VÉGE JÓ :)
PUSSZ :**

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése