2012. szeptember 14., péntek

7.rész-A költözés

GRACE:
Reggel nagyon boldogan ébredtem fel ,hisz a tegnapiak után nem lehetett volna máshogy :DD
Az asztalomon egy cetlit találtam ami a nénikémtől érkezett "Tárgyalásra kellett utaznom 3 nap múlva jövök,ha felébredsz hívj fel .!"Már épp hívni akartam amikor hallottam ,hogy valaki csönget ,ezért gyors felvettem a rózsaszín szőrös köntösöm és nyuszis papucsom .(tudom kicsit gyerekes ,de én szeretem hordani).Harry volt az :)
-Sziaa, Harry :)
-Szia  :) -Majd megpuszilt. :*
-Képzeld el szerdáig egyedül leszek itthon *.* De gyere már be .!
-Háát akkor gyere át és lakj velünk addig a fiúkkal :DD
-Az nagyon jó lenne :DD -mondtam közben pedig a fürtjeit piszkáltam :3
-Akkor menjünk fel és pakoljunk be .!-Közben szorosan átölelt
Bepakoltam pár ruhát a szzükséges dolgokat és a naplómat ,mire Harry megszólal :
-Az ott egy napló .? Hadd nézzem meg :)
-A-a ...
Majd egy ideig próbálta elvenni,de a végére már feladta :) (szerencsére , nem szeretném ha elolvasná ahogy az utsó részekbe  róla áradozok.)
Kivittük a cuccomat és a kocsival a villájukig mentünk .Az ágyam a közös szobába volt egy óriási francia ágyon Harryvel :)
Estére Harry valami programot szervezett ,de előtte még pizzát rendeltünk a srácokkal . :)
-Gréta.!Ideadnád a szalvétát -mondta Louis és jól tudta ,hogy ezzel lehet idegesít
-Mondom Grészinek hívnak igazából is -.- majd megkergettem.
Majd a kert végébe sétáltunk Hazzával egy gyertyákkal kivilágított úton..

HARRY:
Úgy éreztem a sötétben nagyon romantikus csillagokat nézni ,ezért ezt a programot terveztem mára . :)
Majd leterítettem egy plédet.
-Jaj ,nagyon aranyos vagy .!
-Látod ott azokat a csillagokat ,ha megnézed az ott egy szív .! <3
Majd egymásra néztünk ,és szájon pusziltam :*
-Harry ,szeretném ha ez a nyár tökéletes volna -mondta Gré (ez az új beceneve)
-Az lesz megígérem ;)
Észrevettem ,hogy Grészi fázik .Ilyenkor a filmekben a fiúk odaadják a pulcsijukat ,nálam az nem volt ,de levettem a pólómat és azt adtam oda :)
-Ó,hát köszi .! :)
Majd egymásra nevettünk :)
Egészen hajnali 3-ig itt voltunk majd bementünk a szobába Gré hamar elaludt .
Mikor én is aludni készültem Liam felébredt .
-Na mi van,öcskös :) kedveled úgye .?
-Ahha nagyon . de ez most más mint máskor . :)
-Miért .? :oo
-Mert Szeptemberben visszamegy és szeretném ha addig minden napja tökéletes lenne :/
Majd lefeküdtem és átöleltem Gracet  és a fülébe súgtam ,hogy :Szeretem :**

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése