2012. szeptember 21., péntek

18.rész-Egy új élet folytatása :)

GRACE:
Este későn értünk haza.Valahogy csak most vettem észre mikor Harry belépett a szobámba egy szál boxerben .Az elején kissé féltem,hogy igazak a pletykák ,hogy pucéran alszik.
Mikor bejött ,próbált leteperni.
-Harry nekem ez túl gyors ...Bocsi :/
-Persze megértelek.Ha akarod ,haza is megyek.
-Nem ,dehogyis akarom.Örülök ,hogy itt vagy ,csak érted .
-Persze.:)

HARRY:
Gondoltam ,hogy Grace rájöjjön ,hogy én tényleg komolyan gondolom a kapcsolatunkat ezért másnap bemutatom anyának.
-Grace terveztél mára valamit?!
-Igen ,egész nap pihenek :)
-Pedig úgy terveztem bemutatlak az én drága anyámnak.
-Komoly.?!-kérdezte Grac rám bámulva.
-Aha :)
-Futok is fel ,elkészülni :)-és már indult volna.
-Várj előtte azt terveztem ,hogy megcsináljuk a Harry sütit.*.*
-Remek neked mindened van :Harry forrócsoki,süti.?? De ez remek ötlet :D
-Te leszel a kuktám *-* Majd ráadtam a kötényt.És meg felvettem egy szakács sapit.
-Nézd itt vannak a hozzávalók:
-6 kanál cukor
-2 és fél evőkanál liszt
-3 ek. kakaó
-100 gm.margarin
-4 dl.tej
Majd berakni 4 percre a mikróba.
(Felhívom olvasóim figyelmét ,hogy ez a recept mos lett kitalálva,kísérletezés nélkül.Ha valaki mégis kipróbálná írja meg komiba és fényképet is szívesen fogadok róla.)
Mikor Grac megkóstolta azt vettem észre rajta ,hogy összeesik.Talán valamit rosszul tettünk a sütibe ,vagy mi baja.?Nagyon megijedtem.
-Grace ,ugye jól vagy ,Grace ?!-kérdeztem rémülten
-Én hát persze,nagyon fini a süti,.-szóval csak megszívatott.
Na ezért még kapsz.Majd megdobtam kicsi lisztel és ebből kitört a kajacsata.
-Gracy olyan vagy mint egy süti .:) -megcsókoltam
Mikor belépett Leila.
-Szia Leila.-mondtuk egyszerre vigyorogva.
-Sajnos nekem ma vissza kell költöznöm :/ Nem jössz át hétvégére .?
-Leila átmehetek ,lécciiiiiiiii
-Rendben :)-köszii majd visítva megölelte.
Majd elmentünk mindketten zuhanyozni..
-Hazza van egy kérdésem ami  befolyásolja az egész életem,,,..
-Ne szórakozz,mi az .?-nagyon megijedtem
-,milyen ruhát vegyek fel anyukádhoz.? xd
-Már megint rám hoztad a frászt .-majd megkergettem és mikor elkaptam jól megcsikiztem
-De nekem ez fontos :)
-Na segítek .
Visszapakoltam a másik házba Grac pedig áthozta hétvégére szükséges cuccait.
Anya hozzánk jött ebédre..
Látszott Gracen ,hogy nagyon megijedt,de szerencsére anya nagyon megkedvelte szerintem.Többek között azért is mert végre találtam egy olyan lányt aki nagyjából velem egykorú..:)
-Sajnos,nekem most mennem kell ,de nagyon örülök ,hogy megismertelek Grace .-mondta anya
-Én is örülök ,hogy megismertem magát :)
-Nyugodtan szólítsd Annenek .
-Rendben ,Anne :)
Majd elbúcsúztunk tőle.Utána pedig Grac felfutott a szobába nem értettem ,de utána futottam,és elkezdett ugrálni az ágyon..
-Na,ezen is túl vagyok .:)
-Hát igen túl :))
Majd lepihentünk az ágyra és a plafont bámultuk Grace pedig a hajamat piszkálta.
-Hazza,megígéred ,hogy nyár után se fogsz soha elfelejteni.?-kérdezte kissé félve
-Grac én ezt nem ígérem meg.Én ezt betartom,és ha elakarnálak felejteni akkor se tudnálak.
-Tudod ilyenkor milyen cuki vagy .? <3
-Szerintem én most lepihenek aludni,hogy veled álmodjak *-*
-Minek álmodni ha egyszer élhete is.? Nem ám jó éjszakát :* azért egy jó éjszakát puszit elfogadnák ám :)
-Rendben Harry pussz: :**




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése