2012. szeptember 13., csütörtök

1.rész-A hír :/

Naa ,végre eljött ez a nap is vége a sulinak :DD mi ilyenkor az osztállyal ezt mindig megünnepeljük,ezért tartunk 1 búcsú bulit :) a mostanit én és Lucy rendeztük <3 Mivel még nem fejeztük be a rendezést és már csak kevéske idő volt hátra megbeszéltük Luval (így szoktam becézni Lucyt) ,hogy délután átmegyek hozzá.:3 Gondoltam gyors hazamegyek megírom a titkos naplómba a mai nap történeteit és majd lassan átsétálok hozzá :DD (általában minden nap írok a naplómba , de ezekről csak Lucy tud senki más)
Mikor hazaértem anya különösen nézett rám ,éreztem ,hogy valamit akar ,szóval meg is kértem mondja el,de gyorsan mert mennem kell  .
-Szóval ,szóval most jött a postás ,és hozott egy  levelet amit a te nagynénid írt :/ -mondta anya
Majd odaadta a levelet ,hogy nézzem meg ,az elején nem értettem hisz nekem nincs is nagynéném :/ : a levélben az állt ,hogy szeretné ha a nála tölteném a nyarat------ eddig sem értettem de mikor megláttam ,hogy honnan lett küldve a levél , na akkor azt hittem álmodom :3
-Anyaa , London .? :oo Hogyan érkezett a levél Londonból .? o.o
-Hát úgy ,hogy Londonban lakik :)
-És-és mikor kéne indulnom .? -az elején izgatottan kérdeztem ,majd eszembe jutott Lucy aki nem tudom ,hogy fogja felfogni ezt .Anya válaszát meg se vártam, hanem beszaladtam a szobámba,írtam a naplómba ,és egy fél óra múlva kimentem megbeszélni a dolgokat .
-Grace.!Holnap kéne indulnod ...
-De hát holnap van a búcsúbuli.?
Nagy nehezen rátudtam venni ,hogy hívja fel a reptért és kérjen új jegyet későbbre .
A buli után azonban majd azonnal indulnunk kell ,hogy felérjünk Bp.-re és onnan elrepüljek a korai repülőgéppel .!Gyors fogtam egy taxit és átmentem Luhoz .:)Az elején nem mertem elmondani neki ,mert nem tudtam ,hogy hogyan reagálna ,majd kiböktem ,és megmagyaráztam neki az egész sztorit.
Na ,ezért is a legjobb barátnőm Lucy, mert képes még ezt is a legjobb oldalról felfogni.
-De hát ott lakik az One Direction is :3
-Lucy szerinted több millió ember közül pont fogok velük találkozni ...
-Kitudja xdd
Majd elkezdtünk OD-s zenéket énekelni ,,és megszervezni a másnapot :DD

2 megjegyzés: