2012. szeptember 13., csütörtök

3.rész-Álmodok vagy igaz talán .? :)

A végére elaludtam a repülőgépen ,és az OD-vel álmodtam,méghozzá a kedvencemmel Harryvel .*-*
Mikor  leszálltam a repcsiről a kifutóval szemben egy óriási-nagy plázát tekintettem meg ,amit elhatároztam ,hogy holnap meglátogatók.Azért ilyenkor jó,ha valaki a gimiben 2 nyelvet tanul :)
A nénikém nagyon kedves volt ,és fiatal ,teljesen más hogy képzeltem el,már ekkor tudtam,hogy jól fogok vele kijönni :) Majd beszálltunk a kocsijába és hazavitt magához ... A háza nagyon szép és nagy,kint egy medencével és szökőkúttal és még sorolhatnám  tovább...
Mivel már este volt ,elhatároztam ,hogy hamar lefekszek,mivel másnap goo pláza :3
Leilát (mert megkért ,hogy tegezzem) nem akartam megkérni ,hogy vigyen el ezért a fülesemmel és telómmal elindultam  metróval,gondoltam csak megtalálom :)
A metró azonban tele volt :/ Kb.10 perc állva utazás során véletlenül a telefonom kilépett a zenéből (jellemző) ezért gondoltam ha egyre mp.-re nem fogózkodok csak nem lesz semmi bajom...
 De hát nem is én lennék akkor ...A busz hirtelen akkorát fékezett ,hogy elestem :) vagyis nem estem el mert valaki elkapott :3 Gondoltam megköszönöm ezért megfordultam ,de beszélni nem tudtam,mivel csak a zöldeskék óriási szemét és a cukii hajfürtjeit bámultam *.*
-Jól vagy .? -kérdezte aggódva ...
-És te .? Vagyis köszii ,hogy elkaptál :) nyögtem ki 5 perc múlva :DD
Majd rám mosolygott :) -Meddig mész .?
Majd megállt a metró és ijedtem kiböktem ,hogy eddig és leszálltam róla gyorsan :3
-Noss ,hát én is eddig :) Szállt le ő is még mindig azzal a cukii vigyorgásával :)
A megálló előtt volt egy cukrászda ahova meghívott sütizni közben pedig jól elbeszélgettünk , a nevét azonban még mindig nem tudtam:3
-ööö Louis vagyok,téged ,hogy hívnak .? :)
-Grace :) -mondtam mosolyogva :33
Majd megszólalt a telefonom.Az OD-szám és az 1D-ből Harry hívóképével mivel Lucy azt akarta ,hogy ez legyen beállítva.OMG.Ekkor jöttem rá...
-Szia Lucy ,most nem érek rá de majd,este felhívlak ,bocsi .!
Majd kirohantam a cukrászdából.
-Most mi bajod .?-kérdezte értetetlenül :/
-Louis ugye .?Esetleg nem Harry .?
-Elakartam mondani később csak...
Végülis a végére megbocsátottam mert nem lehet könnyű barátkozni ha valaki ismert.
Majd a végén megígérte ,hogy holnap bemutatja nekem Londont. *-*
És,hát azért a plázába még mindig nem jutottam el ,de legalább találkoztam Harryvel ,akit sosem felejtek el ... :))






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése