2012. szeptember 23., vasárnap

23.rész-Újra otthon...

GRACE:
Másnap reggel 6 körül megkezdtük az utunkat remélve ,hogy hamarosan visszatalálunk...
2 óra múlva találtunk egy kisházat ,ahol kicsit lepihentünk a lovak miatt,hogy legeljenek.
-Hazza,ugye nem maradunk itt örökre.?
-Ne hülyéskedj.Éhes vagy.?
-Kicsit.
A kistáskába volt pár müzliscsoki,amit reggelire megettünk.
-Ne félj már annyira,oksii.?-nyugtatott meg.
Kocsi zörejt hallutunk,ezért kimentünk a házikóból .Megkértük a megmentőinket,hogy vigyenek el a lovardába.El is vittek minket ,egy anyuka és apuka.A végén pedig kértek Harrytől egy autógrammot mivel a kislányuk nagy rajongója.
Elnézést kértünk,majd a lovakat megetettük stb...És elindultunk hozzánk,Leilához.
Mondhatom magyarázkodhatunk.Mivel Hazza se ment haza ezért a srácok átjöttek hozzánk.
Miát gyors megetettem ,majd elmentem egy jó nagyot fürödni,mivel nagyon koszos lettem.

HARRY:
-Már is alszol.?-kérdeztem Gractől.
-Azok után ami tegnap és ma történt esetleg igen aludni készülök.
-Menjünk el vacsizni,mondjuk...Jó.?
-Talán ezt a meghívást elfogadom...
Mikor mentünk az étterembe,megállított minket egy riporter.Most komolyan olyan pletykákra kellett válaszolnom,hogy tényleg eltűntem -e.
Rendeltünk Graccel együtt egy jó nagy vegatálat.Nem vagyok vegetáriánus de Grace az,és nem akartam mást is rendelni..
-Milyen pezsgőt kérsz megünnepelni,hogy hazaértünk.?-kérdeztem.
-Esetleg gyerekpezsgőt.
Kicsit hülyének néztek mikor kértem egy barackos gyerekpezsgőt ünnepelni..
-Mikor megyünk újra lovagolni.,?
-Majd ha szerzel egy iránytűt és egy térképet .Oksi.? -
-Ha-ha.
Késő este volt mikor hazaértünk.Gyors lehuppantunk az ágyra mivel már mindketten nagyon fáradtak voltunk.
Teljesült a kívánságom,Grace újra boldog,és már nem érdekli a múlt....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése