2012. szeptember 21., péntek

17.rész-The End borzalom

HARRY:
Nagy nehezen elaludtunk.Mikor már mély álomba szenderültem arra ébredtem fel ,hogy Grace mellettem sír és motyog valamit magában.Mikor megnéztem mi baja ,láttam hogy alszik még.Biztos rémálma volt,legjobb lesz ha felébresztem.
-Grac ébredj fel ,Grac.!
-Harry-riadt fel
-Rosszat álmodtál.?-érdeklődtem
-Igeen
Majd lementünk a nappaliba.Elkészítettem végre neki azt az ismert Harry Styles módra híressé vált forrócsokit.
-Na most meséld el mit álmodtál.?
-Nem lehet :/
-Miért ?!-nem értettem
-Azért mert azt álmodtam meg amire te annyira kíváncsi vagy.Kicsi dologgal eltérve.-megértettem miről beszélsz.
-Szerintem jobb lesz ha elmondod.
-Rendben de utána csitu lesz.Szóval az egész az igazi történet volt kivéve egy dolog.Nekünk volt egy helyünk amit bezártak,de az ajtaja mindig nyitva volt,ezért sokszor jártunk oda.Egyszer még tavasszal lent voltunk Westleyel ,és összevesztünk úgy volt szakítunk.Dühömben elmentem egyedül abba az épületbe.Úgy vettem észre ,hogy nincs senki benne.Leültem a legbelső szélébe és sírtam.Mikor füst szagot éreztem,nem tudtam kimenekülni.Már felkészültem a halálra és összeestem.Mikor Westley megjelent és az ölébe vett és kivitt.Azóta se tudta meg a rendőrség ki volt az.Westley tanácsára pedig azt se ,hogy én bent voltam.Megakart kímélni a kihallgatásoktól stb-től...Ezért bevitt a kórházba megvizsgáltak és semmi más.De ha ő nincs most már nem élnék.Felfogod ezt?!-majd a kezére mutatott ahol egy tűz nyom volt.(igazából is van ott :/,,,,)
-De ebből mi nem történt meg.?
-Az elején azt álmodtam,hogy Westley gyújtotta fel.Csak meggondolta magát és kimentetett.-tette hozzá majd sírva a vállamra borult.
-Ez borzalmas.:( Nem gondolod ,hogy ő gyújtotta fel igazából?!
-Nem tudom ,Harry de már kezdtem ezt az egészet feldolgozni :/ Szerintem most az lesz a legjobb ha bemegyek a kórházba.
-Grac reggel 5 óra van ...
-Upssz.Tényleg.Nem baj az intenzívre ilyenkor is belehet menni.:/
-Veled tartok.

GRACE:
Megkértem Harryt ,hogy had menjek be egyedül a kórterembe.
Az orvosoktól megtudtuk ,hogy Westley állapota javult és stabilizálva van.
-Westley valamit tudnom kell.:/ Te gyújtottad fel az épületet....-kérdeztem és reméltem hogy nemmel válaszol.
-Tudod ,sajnálom.De a napokba majdnem meghaltam,és ez nagyon megviselt.Úgyhogy igazat kell mondanom.Igen,de nem tehettem róla.Mikor átgondoltam,megmentettelek,nem felejthetnénk el .?
-Te normális vagy ?!! Azt hittem egy hős vagy ,erre kiderült ,hogy egy aljas csaló.Soha életemben nem akarlak látni téged többé.Végeztünk . -.-*
Majd kirohantam Hazza karjaiba.
-Grac tudom ,hogy számodra ezek a napok borzalmasak voltak,.De egy jó mégis van benne:Tovább tudsz lépni és végre vége van ennek az egésznek ....-mondta Harry és azt vettem észre ,hogy félt hogy-hogy reagálok
-Na ennek én is :)
-Feljelented.?
-Nem élje csak az életét .A bűntudat majd végez vele.
Hazafelé pedig visszatért a régi hangulatunk.
Újra minden a régi...,VÉGRE.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése