2012. szeptember 26., szerda

27.rész-3 méterrel a felhők felett *-*

HARRY:
Reggel ébredés után azt vettem észre ,hogy Grace valamit erősen bámul.
-Mit nézel annyira.?
-Ebbe a csodás gyűrűbe gyönyörködök.Köszönöm szépen Harry :)-mondta tág vigyorral
Nem válaszoltam csak mosolyogtam.
-Grace ,szerintem ma én átmegyek a srácokhoz.
-Ha nem baj veled tartok..
Gyors elkészültünk majd átmentünk.
-Hazza ,szerintem én lemegyek a konyhába csinálok valami reggelit nekik .:)
-Rendben ,de nekem is :3
A beszélgetésünk közepén Louis és Grace sikítására lettem figyelmes ,nagyon megijedtem.
Mikor leértem Louis az asztal alatt Gracet pedig sehol se találtam.
-Lou mégis miért vagy az asztal alatt.?-kérdeztem kissé hülyének nézve.
-Nem-nem-nem látod?!-kérdezte zaklatottan.Majd az ablakpárkányra mutatott.
-Aha,már értem ,.Ott egy galamb.
Megsimogattam szegény párát majd kiengedtem.
-De mégis Grac hol van .?
-Bezárkózott a spájzba,mivel megijedt ő is.
Odamentem a spájzhoz kopogni.
-Grac nyisd ki már kiment ..
-Biztos.?-kérdezte
-Igen,na gyere már ki.
Lassaként kijött.
-Tudod mit nem értek..-folytattam.
-Miért van otthon galambod ha egyszer félsz tőle.?És hogy miért pont a spájzba bújtál.?-kissé elvigyorogtam magam a tények hallatán.
-1:Mert szeretem a Lajost és ő gerle.2.:megszokás,otthon is egyszer kint röpködött és felém tartott én meg befutottam a spájzba.(komoly xdd)
Louis és én is nevetésbe törtünk ki.
-Kitaláltam egy tökély dolgot...:)-mondtam felcsillant szemekkel.
-Na és mi az .?
-Tériszonyod ugye nincs.?-reméltem ,hogy nemmel válaszol .
-A-a.
-Akkor megyünk kicsit helikopterezni ..:)
-Csoda szupiii *-*.

GRACE:
Én még soha életembe sem voltam "3 méterrel a felhők fölött".
-Nem kell félni,csodás élmény lesz,hidd el .:)-nyugtatott le.
-Ha te mondod biztos.-mondtam kicsit bizonytalanul.
Mikor felszálltunk rájöttem,hogy igaza volt Hazzának.
Pár méternél feljebb voltunk a talajnál mikor Louis kinyújtotta kezét és egy csattanást hallottunk vagyis ő érzett is.xd
-Ő skacok asszem a kezemre célzott egy madár xd.-mondta Lou és még saját maga is nevetett ,majd egy papírral letörölte,de azért kezet fogni egyikünk se akart vele.
Nagyon szép látvány volt onnan felülről.
-Ott a házunk.!De pici innen.-kiabált fel mutogatva Niall.
Sajnos egy kis vihar keletkezett ezért le kellett szállnunk.
Elsőnek elkísértük Liaméket majd mi is visszaindultunk.Csodás volt mivel nagyon megszerettem a levegőben repülni olyan érzés mintha egy madár lennék és röpködnék . Másrészt Harryvel voltam amitől még szupibb.
-Hogy érezted magad.?-érdeklődött Hazza otthon.
-3 méterrel a felhők fölött. *.* -válaszoltam mosolyogva majd megpuszilta az arcom. :**

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése