2012. szeptember 22., szombat

20.rész-Mindörökké együtt

GRACE:
A dedikáláson nagyon jól éreztem magamat.Az OD rajongók pedig még tőlem is kérdtem autógrammot és közös képet.Utána pedig Zayn áthívta Perriet remélem jól fogunk kijönni.

HARRY:
Mivel Grace és Perrie hasonlítanak tulajdonságokban egymásra ezért gondoltam jól fognak kijönni,ennek érdekében pedig egymásra hagytam őket.
Az ajtóból azonban kicsit még hallgatoztam még.
Graca arcán messziről is láttam a mosolyt.Majd Perrie szólalt meg:
-Ne hidd azt ,hogy megérkezett a szőke herceg fehér lovon.Kislány ez a valóság nem DisneyLand..-mondta gúnyosan..
Gracen nem tudott erre megszólalni ,ezért inkább elfutott.Egy óra múlva jött le piros arccal.
-Hazza,nem lenne baj ha én ma hazamennék.?
-Egyezzünk meg abba ,hogy én most elviszlek valahova ,amitől remélem felvidulsz,és ha utána is haza akarsz menni elviszlek.Rendben.?
-Rendben.-mondta kissé kedvetlenül.
Majd beszálltunk a kocsiba és egy tetoválószalonig mentünk..
-Harry ,mit keresünk itt.? Ugye azt nem hiszed ,hogy varratok valamit magamra?!-kérdezte rémülten.
-Te nem ,de én igen.
Mikor bementünk megkérdtem Gract ,hogy addig ne nézze meg az új tetkóm míg nem lesz kész.
Kb.1 óra múlva el is készült a remekmű.A szívem fölé egy G betű.
-Grace ez azt jelképezi ,hogy a szívemben mindörökké együtt maradunk.
Mikor Grac meglátta nem tudod megszólalni hanem sírva fakadt.
-Hazza ez a legszebb dolog amit valaha is kaptam.Azért bocsi,de én egy H betűt nem tetováltatok magamra,Tollal pedig nem írom fel mert az lejön.De azt megígérem ,hogy a szívemben örökre benn maradsz...:)
Megcsókoltam.
-Na akkor még mindig haza akarsz menni Leilához.?
-Megegyeztünk maradok még.:)
Egy tetkóval több,de ez a kedvencem..Remélem azért Grace és Perrie összebarátkoznak majd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése