2012. szeptember 30., vasárnap

31.rész-Waiting for you in my hart

HARRY:
-Tudod mit csináljunk ma.?-kérdeztem Gract.
-Nem,mire gondoltál.?-kérdezett vissza.
-El megyünk kicsit ünnepelni..
-Mégis mit ünneplünk?-érdeklődött.
-Azt ,hogy milyen szép az élet és,hogy milyen szerencsés vagyok ,hogy találkoztam veled..-mosolyogtam.
-Én meg ,hogy veled..:)

GRACE:
Este felé el is indultunk,Hazza egy nagyobb fajta bárnál állt meg.Kicsit furcsállottam de hát úgy voltam vele ,hogy hát oké .
-Milyen italt kérsz?-kérdezte Harry a pultnál.
-Egy szénsavmentes vizet.
-Grac azért egyszer ihatnál valami rendeset,végülis ünneplünk.-kérlelt Harry.
Nagy nehezen rábeszélt ,hogy valami feles féleséget igyak ,de valahogy már attól kezdtem kicsit becsiccsenni ezért én inkább abba hagytam az ivászatot.
-Most örülsz.?-néztem rá szemrehányóan.
-Igen.-majd szájon puszilt.
Kicsit később már nem tudtam szó nélkül hagyni amit művelt.
-Drága Harry most már igazán leállhatnál mit ne mondjak.-majd elvettem tőle a poharat.
-Csak ezt még..-kérlelt.
-Harold.!!-üvöltöttem rá ,majd kifizettem a számlát és hívtam egy taxit.
Nagy nehezen a segítségemmel felkóvászolt a szobába,ahol vetkőzésbe kezdett.
-Te most komolyan mit csinálsz?-kérdeztem meg tőle értetlenül.
-Öltözök ,hát nem látod.
-Ez inkább vetkőzés és a boxert hagyd inkább.Köszi.
Az éjszaka Hazza elég hangosan horkolt ezért párszor bele kellett jó nagyokat rúgni ,hogy abba haggya.(Tapasztalatból mondták nekem és beválik..)Azt mondják,hogy ha valaki részeg akkor igazat mondd és  Hazza szájából elhangzott egy mondat ami eléggé megviselt ,hogy nem tudtam,hogy igaz -e...

HARRY:
Reggel elég fejfájósan ébredtem. Gracen látszott,hogy dühös rám ,mivel tegnap kicsit többet ittam a kelleténél.
-Bocsi.-mentem oda hozzá nagy szemekkel .
-Nincs esetleg olyan dolog amit tudom kéne?-kérdezett rá válaszként.
-Nem tudom mire gondolsz.
-Áá semmi csak tegnap mondtál valamit de örülök akkor neki,hogy nem igaz.-bújt oda hozzám.
Valahogy kezdett beugrani és úgy éreztem tudnia kell.
-Jövő héten egészen szeptember közepéig egy kisebb turnéra megyünk.-böktem ki gyorsan behunyott szemekkel.
Grac nem válaszolt csak a szájába harapott rám nézett és felszaladt a közös szobába ahol bezárkózott.
Gondoltam kicsit lenyugszik és utána bemegyek hozzá.Fél óra múlva tehát azt vettem észre,hogy nyitva van az ajtó.Örültem neki,de mikor bementem csak a cuccait találtam őt nem ,de hagyott egy levelet.:
"Örültem ,hogy megismerhettelek."
De hát elment,nem akartam felkavarni ezért inkább bármennyire fájt hagytam ,hogy elmenjen úgy ,ahogy akarta.

Pár nap múlva:
GRACE:
Nem haragudtam Hazzára hisz tudom neki most a karrierjével kell foglalkozni, nem egy lánnyal akit nem rég ismert meg.
-Lucy ma indulnak.:/-siránkoztam.Ő már elbúcsúzott Nialltől.
-Szerintem fel kéne hívnod Hazzát.
-Gondolkoztam rajta,de nem tudnék elbúcsúzni.
Valami történt bennem mikor kimondtam ezt a szót.Ezért gyors hívtam egy taxit ..Mivel nem nagyon talált helyet Hazzáék háza környékén ezért nem vártam meg  a parkolást csak gyors odadobtam neki pár dollárt és futottam,remélve ,hogy otthon találom őket ,bár szakadt az eső...
Hazza nyitotta ki az ajtót.Nem szóltam hozzá semmit,csak megcsókoltam gyors.Utána pedig nem hagytam szóhoz jutni .
-Harry figyelj,sajnálom.Nagyon szeretlek és csak annyit szeretnék mondani ,hogy jó utat és vigyázz magadra.-dadogtam el.
-Most szépen gyere be fenn vannak a cuccaid és öltözz át,mert szeretnék valamit mondani.
lehető leggyorsabban átöltöztem mivel kíváncsi voltam arra,hogy mit akar mondani.
-Szóval nem megyünk most turnézni mert áttetettük meg kicsit el is néztem az időt.Épp most akartam átmenni hozzád.-nem szóltam csak szorosan megöleltem.
Na Lucy is nagyon fog örülni ennek a hírnek.
Mikor beléptem a szobába ,furcsa látvány fogadott mivel tele volt zsepivel és csokis pappírral.Segítettem kitakarítani,majd szótlanul az ágyon fekve néztük a másikat és fogtuk egymás kezét...
                                      "Gyakran elég csak lenni valakivel. Nem kell, hogy megérintsen. Még beszélni sem kell. Csak érezni, hogy nem vagy egyedül."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése