2012. szeptember 23., vasárnap

22.rész

HARRY:
Másnap fáradtan ébredtem fel, mivel egész éjszaka Miát simogattam.
-Grace mi lenne ha ma elmennénk kicsit lovagolni a hegyekbe.?
-Tudsz lovagolni?!
-Hát kiskoromba ültem már póni lovon csak nem lehet olyan nehéz..
-Harry ,te nem vagy normális..-elnevettem magam ezért nem tudtam beszélni.
-De amúgy nagyon szívesen mennék.
-Rendben akkor szerzek valami lovaglóruhát meg almát+répát a lónak .Okés.?
-Okés-oké.
Dél körül el is indultunk egy lovardába .
A lovász megtanította az alapokat nekünk ,majd megengedte,hogy a környékre menjünk el egy kicsit a lovakkal.
Nekem egy nagyon aranyos a fekete pacit kaptam aminek az óránál van egy kicsi fehér,Harry pedig egy tiszta barnát.
-Hazza,szerintem ne menjünk tovább,mert már így is elég messzire elmentünk.
-Grac bízz bennem,na gyere.
Folytattuk az utunkat felfelé egy hegyre.

GRACE:
-Harry drágám,tudod egyáltalán merre van a visszaút.?-mondtam dühösen.
-Persze,hogy tudom gyere.-biztatott.
Fél óra múlva megszólalt.
-Grac mondhatok valamit.?
-Persze.
-Ne kapj sokkot.ELTÉVEDTÜNK.-mondta rémülten.
Dühösen néztem rá.Majd arról kezdtünk veszekedni ,hogy vajon merre van a visszaút.
-Balra kell menni én tudom.-mondta Harry
-Aha,biztos.Már nem is tudom ki miatt is tévedtünk el ?!100% hogy jobbra kell.
-Rendben akkor menjünk jobbra.
Megint mentünk kevéskét,szótlanul.
-Harry,hogy értünk fel egy hegyre?!-kérdeztem rémülten.
-Látod ,mondtam,hogy nem erre kell menni.-

HARRY:

mondtam majd épp visszaakart vágni,mikor egy nagy csattanást hallottam.Ezért hátra néztem.
Grace esett le a lóról.
-Jól vagy .?-szálltam le a lóról és odafutottam hozzá.
-Igen,de kicsit fáj a bokám..
-Gyere segítek majd felemeltem a lovakat kikötöttem egy fához és egy sziklára ültünk ahol ő az ölembe volt .
-Gyere had nézzem meg.
Kicsit megszorítottam.
-Áuu .
-Nem tört el ,csak kibicsaklott.-mondtam kissé megnyugodva.
Felemeltem és odavittem a sziklahasadék elé ,ahol lehetett látni a naplementét.
-Nagyon szép..
Estig ott pihentünk a sötétbe pedig a csillagokat néztük.
-Grace,nézd ott van egy hullócsillag,kívánj valamit..
-Kívántam.
-Én is.Te mit.?-kérdeztem ránézve.
-Ha elmondom nem válik valóra.-vigyorgott.
-Grac nagyon haragszol rám.?
-Nem dehogyis,ha nem tévedtünk volna el,most nem lennénk is ezen a csodás helyen..Azért Harry órák óta fogsz,szerintem letehetnél már.
-Látod már nem is fáj annyira.-majd összecsuklott..
-Talán mégis.Gyere.Zsubsz,majd felemeltem újra.
Majd az ölembe elaludt.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése