2012. szeptember 15., szombat

8.rész-Egy igazán jó nap :D

GRACE:
Reggel féltem felkelni hátha csak álom voltak ezek a napok ... <3 Mégse tudtam aludni ezért felkeltem és lementem a srácoknak reggelit csinálni . :3 (Mióta Londonba vagyok ,valahogy nem megy az alvás)
-Mikor sütöttem ki a specialitásomat ,az omlettet éreztem ,hogy valaki átölel .:)
-Naa ki vagyok .? -kérdezte
-Őöö hát nem is tudom Zayn.? Szia,Harry :)
Majd egymásra mosolyogtunk :)
-Ma forgatni kell mennünk :/-mondta Hazza szomorkásan
-De addig át jön Eleanor :D
-Rendben :)
Eleanorral nagyon jól szórakoztunk ,és kibeszéltük a fiúkat :)
Azonnal neki el kellett mennie valahova ,rá 10 percre elhatároztam ,hogy megnézek egy romantikus filmet ami Lucy kedvence ,a címe most nem jut eszembe . *.*
Épp vége lett mikor Harryék hazajöttek .
-Mi a  baj .? :o -kérdezte értetlenül,mivel elsírtam magam a filmen.
-Ezt ,szokd meg ha romantikus vígjátékot nézek *.*
-Hé ,mit szólnátok egy esti felelsz vagy mersz partihoz ?!-vágott közbe Niall
-Az remek lenne :DD
Ezért gyors a mikróba csináltam pattogatott kukoricát és felmentem hozzájuk :)
-Na szóval Liam,felelsz vagy mersz ?! kérdezte Zayn
-Őöö merek :)-válaszolt
-Menjél ki az erkélyre alsógatyában és egy mikrofonba énekeld el a WMYB-t . xdd
És Liam megcsinálta ,bár pár szomszéd át is jött hozzánk ,mert az hitték ingyen OD-koncert van. xdd
-Grészi ,f.vagy m. .? -mondta Niall
-Felelek :)
-Mondd el sorrendben a banda tagjait.-
-cukisági sorrendbe .? kérdeztem vissza mivel nem igazán értettem :DD
ahogy mondod -mondta
-Szóóval első Harry majd Niall,Louis ,Liam és Zayn :3
Egészen este 2 óráig játszottuk ezt ,ami közbe derültek ki kínos dolgok is,ezér tis rengeteget visítottunk,röhögtünk xdd
  HARRY
Mindenki aludni készült,de Grészi egy fél óra múlva felébredt és észrevette ,hogy  nem a szobába,ezért keresni kezdtett.
A nappaliba talált rám,ahol egy új dalt énekeltem
-Gyönyörű dal *-* -mondta elképedve .
-A napokba írtam és rólad szól *-*
Az arcán széles mosoly lett ,
-Szerintem most mennünk kéne,mert holnap hosszú nap vár ránk. *.*
-Szerintem is :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése