2012. szeptember 29., szombat

30.rész

HARRY:
-Ma nem akarsz egy újabb kirándulást az erdőbe.?-kérdezte Grac mosolyogva.
-Sajnos ma vissza kell mennünk most hívott Louis és még régebben meghívtak minket valami régi időkre emlékeztető bálba.Szóval örülnék ha lehetnék a kísérőd.:D
-Szívesen mennék veled :).-mosolygott vissza. :)
Gyors összepakoltunk,hisz nagyjából ki se vettünk sok mindent.Majd visszaindultunk a nagy városba.
-Amúgy ilyenkor szokták csinálni a lányok azt,hogy ők nem vesznek fel magassarkút stb...
-Én szeretek úgy öltözni..Olyan kis Barbiesan..
Míg Grace felment öltözni,addig én is gyors elkészültem.
Később le is álltam a lépcső elé és vártam.Hamarosan az emeletén Gracet pillantottam meg aki világos rózsaszín pánt nélküli ruhába,göndör hajjal és kisminkelve.*-* Míg leért a lépcsőn egész végig őt néztem..
-Olyan szörnyűen nézek ki .?-kérdezte megrémülten.
-Nem,dehogyis,gyönyörű vagy *-* -nyögtem ki majd átkaroltam a kezén.

GRACE:
Mikor megláttam Niallt ott egyedül megsajnáltam,bár volt neki egy meglepetésem.
-Ne légy ennyire szomorú.-öleltem meg.
Ő nem válaszolt csak visszaölelt.
-Van ám egy meglepetésem.
Majd tapsoltam egyet.Erre belépett Lucyt világos lila rövid masnis szoknyába.
-Remélem lehetek a kísérőd.-mondta .
Niall nagyon örült neki és még a kocsiba megkérte ,hogy legyen a barátnője.Tiszta cukik voltak ..<3 :**
Perrievel ,Daniellával ,Eleanorral és Lucyval végig röhögtük az egész utat a limuzinban.A bál egy gyönyörű kastélyszerű palotában volt aminek  egy hatalmas kerttel rendelkezett .Ott elváltunk és mindenki a párjával volt.Bár Harryvel bármerre mentünk mindig leállították minket  interjúkat készítettek vele stb...
-Jössz táncolni.?-kérdezte mikor egy nagyon romantikus lassúzós zene következett.
 Nem válaszoltam csak rámosolyogtam ..Már épp vége akart lenni a zenének és egyre közelebb hajolt hozzám mikor odalépett hozzánk egy idegen aki szintúgy beszélni akart vele..
-Egy pillanat és jövök.-mondta
Én nem vágtam hozzá semmilyen képet és nem is válaszoltam csak kiindultam a kertbe..Sötét volt de végig ki volt világítva ilyen gömb félékkel ezért nem féltem.Az ajtónál pedig levettem a cipőmet mivel már nagyon elegem volt belőle és otthagytam,majd egy halastó mellett leültem és sírtam..
Kissé hideg volt de nem volt kedvem visszamenni a terembe,csak ültem ott és ültem.
Mikor valaki a vállamra terítette a zakóját.
Hátra néztem Hazza volt az.
-Hát te itt.?Esetleg ide is mindenki követni fog téged..-mondtam kissé flegmásan.
-Nem tehetek róla,de megígérem ,hogy ma ettől kezdve nem foglalkozok mással csak veled.-rámnézett.
-Igen és mi lesz holnap az után és utána.?Én nem szoktam hozzá a te életedhez és nem is fogok...-mondtam kissé felemelvén a hangomat.
-Én nem tartozok az ilyen puccos emberek közé,csak egy egyszerű lány vagyok aki szeretné élni az életét,bár sokszor hibázik.-folytattam majd Harry átkarolt.
-Megértelek,elsőnek nekem is ilyen volt,de hozzá kellett szoknom.És lehet ,hogy nem vagyok egy szőke herceg fehér lovon.Mert barna göndör vagyok,de egy lovat ha akarod betudok szerezni.De valamit szerintem elhagytál..-mosolygott rám.
Majd elővette a cipőmet amit az ajtónál hagytam ..Tiszta Hamupipőke volt .. *-* <3
Hazza betartotta az ígéretét és az egész estét velem töltötte..Az éjféli harangszónál pedig visszaindultunk.Bár én kívántam előtte még egyet,azt ,hogy ennek a nyárnak soha ne legyen vége..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése