2012. szeptember 17., hétfő

11.rész-talán van még remény *-*

GRACE:
Reggel mikor felkeltem ,gondoltam gyors felveszek egy melegítőt és elmegyek a közeli kiserdőbe futni,,most még az se érdekelt ,hogy sötét volt.Mikor kimentem a mosdóba nem csuktam be az ajtót ,mivel gondoltam ilyen korán még mindenki alszik.Mikor cseréltem le a pólómat valaki benyitott én meg ott álltam egy szál pink melltartóban és egy pici mini nadrágba. Harry volt az.Hirtelen lesokkoltam..
-Óó bocsi,elfelejtettem kopogni..-mondta ledöbbenve.-
-Őő én nem csuktam kulcsra.Azért azt megköszönném ha elfordulnál.
-Hát persze.-az arcán széles mosoly alakult ki.
-Hogy-hogy ilyen korán felkeltél .? :o-kérdezte
-Hát nem igazán tudtam aludni,ezért gondoltam elmegyek kicsit futni ide a közelben...
-Mehetek veled.? -kérdezte,érdeklődően
-Hát persze,de akkor siess,tudod gyors felveszem a pólóm aztán jöhetsz ,elférsz te is :DD-na gyere :)

HARRY:
Mikor megláttam a Gracet nehéz volt ,hogy ne menjen oda hozzá és csókoljam meg.. :/
Gyors felvettem egy melegítőt.Azért mikor lecseréltem a pólóm Grac pedig ott fésülködött mindketten nevetőgörcsben törtünk ki.
Futás közben Grace a fülesével előre futott,én pedig tisztára kifáradtam.Eléggé beletudja élni magát a futásba.
-Mit hallgatsz.?-törtem meg a csendet .
Kb.mikor  5-re elmondtam válaszolt
-Jaa OD-t vagyos téged xdd
-Énekelhetek ám élőben is :)
-Na hát akkor hajrá.!-majd kihúzta a fülest.
Az egész erdő tőlem zengett.Mikor visszaértünk,mindketten a fürdő felé vettük az irányt.Mikor Grac kifelé haladt ,egymás szemébe néztünk,és épp közelebb akartam hozzá hajolni ,hogy megcsókoljam mikor megszólalt.:
-Szerintem inkább most jobb ha megyek.
Mikor Louis,Zayn,Niall és Liam felébredt magyarázhattam el mindjájuknak miért nem aludtam Gracevel.

GRACE:
Futás után vettem észre ,hogy Westley hívott és hagyott egy üzit amibe megkért ,hogy menjek a parkba délután 3-ra.Gondoltam elmegyek megtudom mit akar.
-Szia,Grace.!-üdvözölt örömteljsen
-Hello..Lécci mond gyorsan amit akarsz mert mennem kell...
-Szeretném,ha újból a barátnőm lennél..... *.*
Egy pillanatra elgondolkoztam hátha így eltudnám felejteni Hazzát ,de aztán eszembe jutott ,hogy az így lehetetlen.
-Bocsii,épp hogy beletörödtem,erre felbukkansz.Inkább hagyjuk.Rendben.?
-Remélem majd ősszel meggondolod magad,de addig élvezd ki a nyarat,nem akarom elrontani..és hát békülj ki avval az énekessel vagy mivel ...
Westleytől ez nagyon kedves volt,bár nem annak tűnik ,de én ismerem jól és értettem a lényeget.
Mikor Harryt akartam tárcsázni hazafelé,láttam egy nála jóvalta idősebb nővel.
Mikor pedig bementem a ház közeli kisbolta,találtam egy újságot amin mi voltunk .címlapon:"Harry Styles becsajozott majd kicsajozott". vettem kettőt belőle ,egyet,kint széttéptem másikat pedig elolvastam.
Mikor Hazza hazaért gondoltam megkérdem kivel volt,de féltem ,hogy félreérti.
-Figyuu Harry láttalak ma a parkba ,és hát örülök ,hogy ilyen korán sikerült újralépned.
-Nem értelek
-Láttalak egy nővel...és nem kell tagadnod örülök .
-Várj,anyával találkoztam :) úgye nem hitted azt ,hogy tudod.?
-hát nem,dehogyis.-kicsit elpirultam

HARRY:
Végre,,örültem ,hogy Grace összetévesztette anyát ,mert így megtudtam ,hogy még mindig zavarná ha már újrakezdtem volna valakivel..Este 11-kor pedig Grace átjött hozzám.:
-Harry nem szeretném ha miattam,itt kéne aludnod,elég nagy az az ágy ,elférünk rajta ketten is.Oksii.?
-Hát ennek örülök.-majd megdobtam párnával amiből egy kisebb párnacsata alakult ki. :D
Az éjszaka közepén Grace pedig álmában odahajolt hozzám megölelt a hajamat kezdte piszkálni és azt mondta:Szeretlek Harry <3 :3 Ezek szerint van még reményem,hogy újra összejöjjünk.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése