2012. szeptember 20., csütörtök

16.rész

GRACE:
Reggel mikor felkeltem elmentem futni utána pedig készülődni kezdtem  mivel Harryvel emegyünk a kórházba.
-Kincsem,mi lenne ha kórház után elmennénk Nando'sba .?Mióta itt vagy ,de oda nem mentünk.
-Harry 1.:nem vagyok kincsem,mert az Magyarországban az  egy híres verseny ló volt és én nem vagyok paci.
2.:a Nando's jól hangzik :) -egymásra nevettünk.
-Jól van akkor az én pacimnak foglak nevezni :)
-Harold.!
A kórházba nem volt semmi új fejlemény,Westley ugyanolyan állapotban volt..
A Nando'sba pedig nagyon jól szórakoztunk reggelizés közben.

HARRY:
Nagyon jó volt ,hogy újra minden kezdett a régi lenni.Azonban úgy éreztem meg kell tudnom Westley ,hogyan mentette meg Grace életét.És mivel az én pacim nem akarja elmondani ezért máshonnan kell megtudnom.
-Lucy,kérdeznem kell valamit..
-Nyugodtan.
-Kérlek mondd el,Westley mikor mentette meg Grac életét.?
-Hazza, ez számomra is zavaros.és talán ezt nem tőlem kéne megtudnod...
Mivel nem volt más döntésem kinyitottam a lakatját a naplójának és a címkéket végignéztem.Az elején nem jöttem rá melyikbe lehet,de mikor Grac eszével kezdtem gondolkodni megtaláltam címet,mivel a többi részt nem akartam elolvasni,odafordítottam.A lap ki volt tépve .Hát innen se tudtam meg.

LUCY:
-Grac Niallnek van barátnője.?-próbáltam kideríteni.
-Nincs:) Szerintem én ma kerítő leszek.:3
-Kinél :o ?!
-Hát nálatok Niallel.:D 
Grac segítségével Niallal este vacsizni mentünk .Vagyis az ő házába mentünk a konyhába xdd
Nagyon cuki volt.
Már csak egy baj volt 2 hétre haza kellett mennem Mo.-ra .Ezért este ki-kísértek a reptérre .
-Grace vigyázz Harryre és mondj el neki mindent ha nem akarod elveszíteni.-mondtam neki mikor kettesben voltunk..
-Ezt ,hogy érted.?
-Mind1 majd rájössz :)
Mikor akartam felszállni Niall odafutott hozzám.
És megcsókolt és szerelmet vallott.
Ajj,,de jó lesz 2 hét múlva visszajönni Londonba :)

HARRY:
Muszáj volt tudnom ,mégis mi történhetett régebben Graccel ami miatt ennyire hálás Westleynek.
-Kérlek mondd el ?!-kérleltem.
-Tudnom kell mi az,mióta tudom azóta azon gondolkozok ,hogy mit kell neki megköszönnöm :)
-Harry nem fontos.Mondom nem szeretek róla beszélni,mert felhozza a régi emlékeket.
-De azóta se tudtam meghálálni neki.Inkább ezt tettem vele.
-Talán tényleg félre ismertem .Ne haragudj de most valamit el kell intéznem.
Bementem a kórházba az intenzívre megköszönni Westleynek amit tett.:
-Hello,nem tudom ,hogy most hallasz e vagy mi.De valamit mondanom kell.Köszönöm bár nem tudom,hogy-hogyan de,hogy azon a napon megmentetted Gracet.
Valahogy,úgy éreztem ,hogy megszorítsa a kezem.
-Vigyázz rá ,helyettem is.-nyögte ki.
-Nem te egy nagyon erős fiú vagy ,és talpra állsz.-próbáltam biztatni.Hívd ide Gracet,kérlek.
Majd hívtam az orvost ,hogy megszólalt.Utána pedig Gracet ,hogy siessen a kórházba.
-Harry kimennél egy picit,kérlek .-kért meg Grace.
-Erős okos kislány vagy,aki most nagyon szerelmes, látszik rajtad.De ne hagyd ,hogy elvakítson.
-Nem hagyhatsz itt ,túléled mint akkor is ..Emlékszel az eskünkre kiskorunkban,"együtt valahova ,vagy külön sehova" .Ezt most is be kell tartanod kérlek .
-Nagyon szerettelek </3 és sajnálom ,hogy most te ezt nem mondhatod el rólam.Sose légy szomorú mindig legyél boldog.Még akkor is mikor sírni akarsz.
Egyszer csak arra lettem figyelmes ,hogy Grace üvöltve fut ki ,hogy csináljak valamit.
10perc múlva megmondtam Gracnek mi történt.
-Grace Westley súlyos állapotban van ,haza szállítják Magyarországra.De nem biztos ,hogy megéli az odautat.
-Nem sírhatok ,megígértem neki ...Nyugi Grac nincs semmi gond-mormolta magában.
Felfogtam,hogy az a bizonyos dolog,nagy titok közöttük .Bár remélem valaha megtudom,mi is változtatta meg annyira annak a lánynak az életét akit annyira szeretek.
-Szerintem most induljunk haza ,Hazza.
-Gyere.-majd átkaroltam.
Mivel éjszaka egyikünk se tudott aludni ezért egész végig beszélgettünk.Nagyon sok mindent tudtam meg róla és ő is rólam.Remélem hamarosan vége lesz ennek az egész rémálomnak.De addig is végig támogatom Gracet,hogy utána újra kezdődjön a tündérmese ami úgy végződik ahogy a mesék szoktak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése