2012. szeptember 27., csütörtök

28.rész- Im crazy about you

/Az ezelőtti részt ,rossz infók miatt kicsit át kellett írnom../

GRACE:
Reggel mikor Harry a mosdóban volt megcsörrent a telefonja .Gondoltam gyors előkeresem a táskájából és odaviszem neki.A telefont nem találtam meg azonban valami mást igen.Egy fényképet egy lányról és Harryről.A lány feje köré egy szívecskét rajzolva.
Mikor megfordultam Hazza állt mögöttem.
-Meg tudom magyarázni,fél érted a dolgokat.-kezdte a magyarázkodást.
-Nem magyarázkodj,kérlek pakold össze a cuccaid és menj innen.
Könnyezett a szeme,de gondolom mivel megkérdtem fogta a bőröndjét és kisétált az ajtót.
-Várj ezt itt hagytad .-mondtam utána és odavittem hozzá.Nem néztem a szemébe mert féltem  rávesz arra ,hogy higgyek neki.
Kicsit talán mégis hittem benne ,hogy bebizonyítja ,hogy a kép nem az ami,de mikor nem szólt semmit valahogy biztos lettem benne ,hogy ő még mindig azt a lányt szereti.Szegény Mia az egész nap azt hallgathatta,hogy elsírom neki a bánatom.Erre még azt is megtudtam ,hogy Lucy nem tud a hétvégén jönni hanem csak később.

HARRY:
Reménykedtem benne ,hogy Grac meggondolja magát és hagyja ,hogy megmagyarázzam.De már eltelt egy hét és semmi jel ,a megbocsátáshoz.Pedig az a fénykép már nagyon régi és azóta az érzéseim is megváltoztak.Csak mégis néha szeretek azokra az emlékekre gondolni ,ezért hordom magamnál.De mióta Grace elhagyott ,lecseréltem a fényképet egy vele közösre.
-Nyugodj ,meg ,ti annyira összeilletek és erre majd ő is rá fog jönni hamarosan.-próbált nyugtatni Louis.
Erre csak még jobban rákezdtem a hisztit.

LOUIS:
Nem hagyhattam ,hogy a legjobb barátom ott szomorkodjon és elhasználja az összes zsepit a boltból..
Ezért gondoltam felhívom Gracet és megtervezek egy tervet ,arra ,hogy újra együtt legyenek.
Nagy nehezen felvette telefont és szipogós hangon beleszólt.
-Szia .-köszönt bele.
-Hello,jól vagy .?
-Igen remekül élem a boldog életemet és csokit zabálok,de tényleg remekül.-mondta majd a végére elsírta magát.
-Valamikor átjöhetnél hozzánk.-próbáltam rávenni.
-Tudod ,nem szeretnék Harryvel találkozni.
-Nem értelek,Harryvel pedig annyira összeilletek ..De mind1 is mivel most ő egy időre elment a vidéki házába.-kicsit füllentenem kellett de megérte.
-Akkor esetleg lehet ,hogy ma benézek.-nem voltam benne biztos de reménykedtem,hogy tényleg eljön.
Úgy döntöttem nem mondom el Harrynek ,legyen meglepetés ,különben is nem vagyok benne biztos és nem szeretném ,hogy ha még jobban csalódott lenne.

GRACE:
Nem volt sok kedvem de mivel megígértem Louisnak,hogy benézek hozzájuk ezért délután hívtam 1 taxit és átmentem.
Harry nyitotta ki az ajtót.Körülbelül 1 percig ott álltam vele szembe a szemébe nézve,de mikor láttam,hogy beszédre nyitja a száját,gyors elfutottam és felszálltam egy buszra amit nem tudtam hova visz.
Hazza pedig utánam jött .
-Grace meg kell ,hogy hallgass.-könyörgött.
-Ezen nem lehet mit megmagyarázni.Magától érthető ezért kérlek zárjuk le ezt az egészet.
Az egész busz azt mondta egyszerre ,hogy hallgassam meg,ezért inkább szokásomhoz híven leszálltam a buszról,és egy park felé vettem az irányt,ahova Hazza követett.
-Adj nekem 5 percet és ha kell örökre békén hagylak.-kérlelt Harry.
-Rendben,de mérem az időt.
-Emlékszel mikor hallottad azt a dalt.?-kérdezte
-Igen de az akkor még nem volt befejezve.
Hazza elénekelt egy gyönyörű dalt ami saját :  Im crazy about you a címe.
-Most már be van és még mindig arról szól amit érzek irántad.
Nem tudtam mást csinálni csak Harry ölébe ugrani,ahol csókoloztunk.Úgy éreztem forog körülöttem a rózsaszínben látott világom.Újra egy békülés azonban most Harry vidéki házába mentünk a hétvégére vissza a közelbe.
Este pedig a ház elé kivittünk egy sátrat sátrazni. Plussz végig néztünk pár régebbi fényképes  albumot. Hazza már akkor is nagyon tündi-bündi cukiság volt..:)
                                                                                       Im crazy about you :** <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése